Regulamin strony internetowej SM Fenix, zasady uzyskiwania dostępu, polityka prywatności
[projekt]
- Administratorem strony internetowej w domenie www.smfenix.com.pl, zwanej dalej „stroną” lub "serwisem", jest Spółdzielnia Mieszkaniowa "Fenix", Plac Wilsona 4/90, 01-626 Warszawa, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- W stronie wyróżnione są dwa poziomy dostępu do informacji:
- Dostęp publiczny - dane dostępne publicznie, bez autoryzacji dostępu. Obejmuje m.in. informacje ogólne, dokumenty dostępne publicznie np. Statut, ogłoszenia publiczne.
- Dostęp niepubliczny - dane dostępne dla spółdzielców i mieszkańców po autoryzacji (zalogowaniu się indywidualną nazwą użytkownika i hasłem). Obejmuje m.in. informacje i ogłoszenia dla spółdzielców, możliwość publikowania ogłoszeń dla spółdzielców, informacje o planach i inwestycjach.
- Zakres informacji publikowanych na stronie.
- Strona służy do komunikacji SM Fenix ze spółdzielcami, mieszkańcami i najemcami lokali.
- Na stronie nie umieszcza się danych poufnych ani wrażliwych.
- W części dostępnej niepublicznie mogą być zamieszczane informacje związane z działalnością spółdzielni i życiem sąsiedzkim, o ile nie naruszają przepisów prawa, tajemnic handlowych, dobrych zwyczajów, komfortu mieszkańców itd.
- Administrator nie odpowiada za treści publikowane przez użytkowników, ale zachowuje prawo ich moderacji lub usuwania tych treści w wypadku stwierdzenia, iż naruszają one prawo lub regulamin strony, lub otrzymania powiadomienia o takim naruszeniu.
- Zasady uzyskiwania dostępu do części niepublicznej.
- Dostęp do części niepublicznej może otrzymać każdy spółdzielca oraz wskazane przez niego osoby mieszkające w tym samym gospodarstwie domowym, opiekujące się lokalem lub wynajmujące go, a także najemcy lokali użytkowych.
- Osoby nie posiadające członkostwa spółdzielni mogą uzyskać dostęp jedynie za upoważnieniem właściciela lokalu. Właściciel lokalu zobowiązuje się powiadomić administratora strony o ustaniu relacji uzasadniającej tak przyznany dostęp (np. o zakończeniu najmu).
- Administrator wyłącza dostęp użytkownika w wypadku uzyskania informacji, iż utracił on relację uzasadniającą dostęp, lub w razie naruszania przez użytkownika zasad korzystania ze strony.
- Przyjmuje się, że jeśli użytkownik zwrócił się o nadanie dostępu do niepublicznej części strony i podał w tym celu swoje dane niezbędne do utworzenia konta, to udzielił w ten sposób zgody na używanie tych danych w celu uzyskiwania dostępu do niepublicznej części strony.
- Procedura uzyskania dostępu do części niepublicznej.
- W celu uzyskania dostępu do części niepublicznej, użytkownik zwraca się do administratora strony podając imię i nazwisko, nazwę użytkownika jakiej chce używać do logowania na stronie oraz adres e-mail.
- Administrator zakłada dla użytkownika konto. Po założeniu konta na podany przez użytkownika adres e-mail przychodzi powiadomienie zawierające dane dostępowe (nazwę użytkownika i hasło) potrzebne do zalogowania się na stronie.
- Jeśli użytkownik życzy sobie, by strona wymuszała zmianę hasła stworzonego przy zakładaniu konta, powinien powiadomić o tym administratora. W przeciwnym razie strona nie wymusza zmiany hasła.
- Hasło musi posiadać co najmniej 8 znaków, zawierać co najmniej 1 cyfrę i 1 wielką literę. Hasło nie może być oczywiste np "1234". Hasło nie może być identyczne z nazwą użytkownika.
- Jako nazwę użytkownika rekomenduje się użycie adresu e-mail. Nazwa użytkownika wraz z hasłem tworzy dane dostępowe do strony.
- Imię i nazwisko użytkownika może pojawiać się w części niepublicznej, np. przy ogłoszeniach zamieszczanych przez użytkownika, lub w komunikacji za pośrednictwem mechanizmów strony.
- Konta dostępowego nie należy udostępniać innym osobom. Jeśli istnieje potrzeba przyznania dostępu innym osobom, należy założyć dla nich odrębne konta - tylko wtedy mamy pewność, że osoba pod danym imieniem i nazwiskiem rzeczywiście nią jest.
- Zwracając się o przyznanie dostępu do strony użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie na podany adres e-mail:
- Wiadomości związanych z funkcjonowaniem strony (m.in. potwierdzenie uzyskania dostępu, link do zmiany lub przypomnienia hasła).
- Wiadomości rozsyłanych przez Spółdzielnię w związku z jej funkcjonowaniem (np. informacje o zebraniach, ostrzeżenia o awariach).
- Ochrona danych użytkowników.
- Administrator zobowiązuje się do nie wykorzystywania danych użytkowników do żadnych celów innych niż określone w niniejszym regulaminie cele związane z autoryzacją dostępu do niepublicznej części strony oraz komunikacją między spółdzielcami, mieszkańcami i najemcami lokali w SM "Fenix", wynikającą z realizowania przez spółdzielnię jej prawnych i statutowych obowiązków.
- Administrator strony zobowiązuje się nie wykorzystywać danych użytkowników do rozsyłania wiadomości marketingowych, ani nie udostępniać danych użytkowników żadnej firmie trzeciej.
- Użytkownicy strony zobowiązują się nie wykorzystywać dostępnych w serwisie kanałów komunikacji w celach innych, niż komunikacja w sprawach spółdzielczych i sąsiedzkich.
- Użytkownik ma prawo w każdej chwili zwrócić się do administratora strony w celu ustalenia czy i jakie dane na jego temat mogą znajdować się w stronie, wglądu w te dane, ich poprawiania i usuwania.
- Administrator zachowuje prawo retencji danych w wypadkach uzasadnionych przepisami.
- Zasady stosowania plików cookies zostały opisane w odrębnym dokumencie "Polityka plików cookies".
- Wszelkie skargi na funkcjonowanie strony należy kierować do administratora.